Eduskunta
Sari Multala

Uusimmat artikkelit, Itä-Vantaan Kokoomus ry

• Yhdistyksen hallitus 2013

Itä-Vantaan Kokoomus ry:n hallitus kaudelle 2013 valittiin syyskokouksessa 7.11.2012. Hallituksen kooksi asetettiin poikkeuksellisesti 10 henkeä, puheenjohtaja jatkaa Vesa Pajula.

• Luottamuspaikat 2013-2016

Luottamuspaikat kaudelle 2013-2016 on sovittu puolueiden välisissä neuvotteluissa vuoden 2012 kuntavaalien jälkeen. Itä-Vantaan Kokoomuksen jäsenet ovat hyvin edustettuina kaupungin poliitissa elimissä.

• Jussi Lempiäinen puheenjohtajaksi

Jussi Lempiäinen, 47, on sääntömääräisessä syyskokouksessa valittu Itä-Vantaan Kokoomuksen uudeksi puheenjohtajaksi. Hän on varavaltuutettu, markkinointialan yrittäjä ja neljän lapsen isä.

Itä-Vantaan Kokoomus ry

Itä-Vantaan Kokoomus ry on itäisellä Vantaalla vaikuttava, aktiivinen ja energinen Vantaan Kokoomuksen paikallisyhdistys. Yhdistys on alkujaan perustettu vuonna 1971 nimellä Hakunilan Kansallisseura.

Yhdistyksemme missio on suora ja vahva vaikuttaminen Vantaan ja erityisesti itäisen Vantaan kehittämiseen liittyvissä asioissa, poliittinen vaikuttaminen ja Kokoomuslaisen ideologian edistäminen koko valtakunnan tasolla, sekä alueemme asukkaiden kuunteleminen ja heidän viestinsä eteenpäin vieminen.

Porvarillisten arvojen lisäksi yhdistyksenä arvomme ovat läpinäkyvyys, pelkäämätön poliittinen vaikuttaminen, uskallus kuunnella ja oppia sekä vahva tekemisen arvostus.

Yhdistyksessä on n. 50 jäsentä mitä erinäisimmistä työ- ja opiskelupaikoista. Yhteistä meille on porvarillinen arvomaailma ja halu rakentaa parempaa yhteiskuntaa. Jäsenillemme pystymme tarjoamaan kanavan ja keinoja poliittiseen vaikuttamiseen, mukavaa tekemistä samanhenkisessä porukassa, tehokkaan tavan verkostoitua, koulutusta sekä tietenkin reitin tukea porvarillista politiikkaa. Oman osallistumisensa tavan ja tavoitteensa jäsenemme päättävät itse - kaikki eivät suinkaan tavoittele kunnanvaltuutetun, saatika sitten presidentin virkaa.

Yhdistyksen hallitus 2012

Historian havinaa:

Itä-Vantaan Kokoomus ry:n hallituksen kokous 7.6.2014 oli yhdistettynä "kesäkauden avajaisgrillauksiin". Kokouksessa käsiteltiin uusien jäsenten hyväksyminen, vanhojen jäsenten ero ja yhdistyksen kannat puoluekokouksen nimivalintoihin. Hallituksen päätös oli (teknisesti) yksimielinen sen jälkeen, kun koko jäsenistön kantaa oli kuunneltu ja eri ehdokkaiden saamat kannatusäänet laskettu.

Itä-Vantaan Kokoomuksen rennon kesäinen hallituksen kokous päätti, että yhdistys asettuu tukemaan Jan Vapaavuorta Kokoomuksen uudeksi puheenjohtajaksi. Lisäksi päätimme tukea, tilanteen niin salliessa, Jukka Kopraa ja Sanna Lauslahtea puolueen johtotehtäviin.

Hallitus vuonna 2016:

Syyskokouksessa valittiin yksimielisesti Jussi Lempiäinen jatkamaan puheenjohtajana.

Muut hallituksen jäsenet:

Humberg Tuija