Uusimmat artikkelit

• Lausunto Hevoshaan koulun lakkauttamisuunitelmasta

Itä-Vantaan Kokoomus ry epäilee, että suunnitelmat lähikoulujen lakkauttamisesta eivät tuo säästöjä, vaan heikentävät kokonaistaloudellista tilannetta ja vähentävät alueiden houkuttelevuutta asuinpaikkana.

• Itä-Vantaan Kokoomus siirtyy demareihin

Aprillipila: Itä-Vantaan Kokoomus ry on päättänyt vaihtaa puoluetta ja on nyt osa Vantaan Sosiaalidemokraatteja.

• Aloite katoksen rakentamiseksi Ravurinpolun pysäkeille

Itä-Vantaan Kokoomus ry esittää, että Ravurinpolun pysäkeille rakennetaan katos alueen käytön ja löydettävyyden helpottamiseksi, sekä helpottamaan siirtymistä alueelta Hakunilan keskukseen.

Lue..

Itä-Vantaan Kokoomus ry on itäisellä Vantaalla vaikuttava, aktiivinen ja energinen Vantaan Kokoomuksen paikallisyhdistys. Patentti- ja rekisterihallituksen käsittelyajoista johtuen yhdistyksen virallinen nimi on vielä toistaiseksi alkuperäisen suuralueyhdistyksen mukainen Hakunilan Kokoomus ry. Yhdistyksessä on n. 50 jäsentä. Jäsenillemme pystymme tarjoamaan kanavan ja keinoja poliittiseen vaikuttamiseen, mukavaa tekemistä samanhenkisessä porukassa, koulutusta sekä tietenkin reitin tukea porvarillista politiikkaa. Oman osallistumisesi tason päätät itse.

Yhdistykseen voit liittyä tästä linkistä.

Kiitos kaikille kuntavaaleissa äänestäneille! Ehdokkaistamme Sari Multala pääsi ääniharavana läpi valtuustoon, lisäksi yhdistyksessä on nyt kolme varavaltuutettua. Muut luottamuspaikat, mm. lautakuntiin, päätetään puolueiden välisten neuvotteluiden jälkeen tammi-helmikuun aikana.

Teemme parhaillaan, näin kuntavaalien jälkeen, uusia www-sivujamme.