fiogf49gjkf0dJussi Lempiäinen, 47, on sääntömääräisessä syyskokouksessa valittu Itä-Vantaan Kokoomuksen uudeksi puheenjohtajaksi. Hän on varavaltuutettu, markkinointialan yrittäjä ja neljän lapsen isä."> fiogf49gjkf0dJussi Lempiäinen, 47, on sääntömääräisessä syyskokouksessa valittu Itä-Vantaan Kokoomuksen uudeksi puheenjohtajaksi. Hän on varavaltuutettu, markkinointialan yrittäjä ja neljän lapsen isä." />

Jussi Lempiäinen puheenjohtajaksi

Itä-Vantaan Kokoomus, julkaisu 22.11.2013

Jussi Lempiäinen, 47, on Itä-Vantaan Kokoomus ry:n sääntömääräisessä syyskokouksessa valittu yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi. Hän on varavaltuutettu, markkinointialan yrittäjä ja neljän lapsen isä.

"Itä-Vantaan Kokoomus on tehnyt paljon oikein, mä haluan lisätä siihen vielä lisää politiikkaa. Tapahtumia voitaisiin ehkä tehdä määrällisesti hieman vähemmän, mutta laajemmalla alueella ja mielenkiintoisimmissa paikoissa.", Jussi Lempiäinen kaavaili puheenjohtajapaneelin aikana. "Yleisesti ottaen tarkoitus on kuitenkin jatkaa samalla aktiivisella linjalla".

Hallituksen järjestäytymiskokous pidetään 4.12.2013, jolloin hallitus valitsee keskuudestaan muut toimihenkilöt.

Kausien 2011-2013 puheenjohtaja Vesa Pajula luopuu puheenjohtajuudesta omasta tahdostaan, mutta haikein mielin. "Tämä on ollut todella mukavaa hommaa, meillä on mukava porukka ja rento meininki, ja ollaan päästy tekemään politiikkaa monilla eri tasoilla", Pajula sanoo ja lisää "Jussi on hyvä tyyppi jatkamaan IVK:ssa tehtyä työtä". Tiedusteltaessa jatkosuunnitelmista Pajula hymyili ja sanoi aikovansa seuraavaksi juoda lasillisen kotimaista viskiä.

Avainsanat: puheenjohtaja; 2014; lempiäinen; yrittäjä